tisdag 21 augusti 2007

Sparande

Har precis betalat räkningarna för den kommande månaden slutade på 1598 kr. Har nu kvar ca 4800 kr på mitt konto inför fredagens lön. Kommer nog att sätta in 2000 kr på sparkontot inför resan och 2000 kr på ett fondkonto. Får se vilken fond det blir men blir nog afrik eller asien fond då de fortfarande är väldigt lovande.

Ska åka och jobba om en timme men är väldigt sugen på att programmera lite så ska se om jag hinner göra det lite innan jag åker. Hoppas det i varje fall då det vore skönt att få lite mer gjort.

Bredbandet har inte kommit igång idag heller och kommer det inte igång imorgon heller blir jag förbannad på BBB. De sköter verkligen inte detta bra. Supporten är kass och de kan inte säga vad felet är utan ber mig bara avakta en dag till hela tiden.

Någon som har några idéer till webbprojekt så hör av er. Vill ta tag i lite nytt ;)

Inga kommentarer: