måndag 13 augusti 2007

Semestern är till ända

Om ungefär 20 minuter sitter jag i bilen på väg till jobbet igen efter 2 veckors ledighet. Men om 5 veckor så ska jag vara ledig 2 veckor igen men då ska jag åka utomlands.

Imorgon ska jag till banken för att slutföra försäljningen av min lägenhet. Kommer resultera i att det ramlar in runt 20000 kr om ett par dagar på mitt konto. En del åker in på huskontot och en del sparas till resan om 5 veckor. Känns bäst så.

Sedan så kommer denna veckan mest att ägnas åt att, laga bilen, fixa med parabolen så vi får igång våran tv, klippa häcken och se till att vi får ordning på vårat hus nu så man kan börja känna sig riktigt hemma.

Ska se om jag till helgen kan programmera lite. Eller kan kanske bli någon dag då det kanske regnar för då finns inte så mycket att göra dessvärre. Vi får väl se.

Kommer dessvärre att bli tufft imorgon med tanke på sömnen men det kommer nog att lösa sig. Får sova någon timme innan banken och sen fixa det plus köpa lite som jag behöver och sen sova ett antal timmar igen. Kommer nog att bli en tuff vecka skulle jag tro.

Känns iaf väldigt positivt inför framtiden med mina projekt. Bara jag kan få upp lite nytt på hotellet nu snart så. Sen ska det beställas nytt då jag får tillgång till vårat riktiga bredband!

Inga kommentarer: