tisdag 31 juli 2007

Flytten

Imorgon påbörjas flytten till huset. De senaste dagarna har spenderats med att packa. Det är klart nu och bilen är fullastad för en runda. Behövs köras ytterliggare två rundor med bilen för att kunna få bort allt utom möblerna. De ska vi ta till helgen då min far ska hjälpa till.

Ekonomiskt ser det bra ut hittills. Köpte idag en ny domän. http://www.counterstrike.nu/ vilken jag tror kan generera många träffar till mitt projekt http://www.klaner.se/ . Funderar också på att bygga upp en ytterliggare site på counterstrike.nu. Får se lite om tiden räcker till.

Från och med imorgon dör min internetuppkoppling och jag kommer troligen inte att logga in igen föräns den är fixad till huset. Det tar mellan två till fem veckor för leverantören. Så under den tiden kommer jag att utveckla mina projekt lite. Får hoppas att det går bra.

Vi hörs igen om två till fem veckor och då blir det en uppdatering med hur det har gått med det ekonomiska under den tiden!

Inga kommentarer: