torsdag 12 juli 2007

Enskild firma

Ja, nu står jag i startgroparna för att starta en enskild firma. Kommer att göra det efter vi har flyttat för att slippa bekymmer med adressbyten och liknande. Håller på att skissa på en hemsida åt företaget men blir inte riktigt nöjd med layouten så får se vart det slutar.

Håller även på att diskutera med en annan entreprenör som äger ett par domäner som jag är intresserad av och vi kommer eventuellt genomföra ett gemensamt projekt på de två domänerna det gäller. Hoppas på svar eller vidare diskussion angående det under dagen.

Är just nu ganska seg efter att jobbat hela natten och inte sovit något än. Ska lägga mig lite i soffan och se vad som händer om jag glor på tv lite. Behövs nog lite sömn om jag ska klara av att programmera lite utan att göra massa små fel.

Inga kommentarer: