måndag 9 juli 2007

En vecka sen sist

Nu var det en vecka sen jag skrev något sist angående mitt ekonomiska liv. Händer inte så mycket just nu då det är en period innan jag får tillgång till huset och sen kan ta tag i olika sparformer och liknande.

Försöker jobba lite övertid/extra för att få in mer pengar. Funderar på att starta igång en enskild firma för det kan ju vara praktiskt att ha med tanke på mina webbprojekt och jag har fler på gång. Då skulle jag ju även kunna ta emot uppdrag från andra och sedan fakturera dem. Det vore väldigt praktiskt.

Får jag tag på de domänerna jag är intresserad av nu så kommer det i grund och botten vara samma system på de båda sidorna. Med olika innehåll i databasen bara. Hoppas jag får dem men ändå inte för jag har igentligen tillräckligt att göra nu. Men det är ju inte brottom att få igång dem om jag får dem. Ena idéen kan jag igentligen dra igång när som helst och den andra senast innan nästa sommar.

Sista veckan jag jobbar natt nu för sen så har företaget bestämt sig för att alla ska gå dagtid och jag ska går som "chef". Det kommer att bli kul och intressant. Har fått lära mig lite om datorsystemet jag måste gå igenom varje morgon och det var lätt. Har ju trots allt en hel del datorvana.

Nej nu ska jag iväg och jobba strax. Ha det fint!

Inga kommentarer: