tisdag 18 september 2007

Företaget startat

Nu har jag fått min F-skattesedel och mitt moms nummer. Då är med andra ord allt klart för att köra på med riktigt uppdrag som jag kan ta betalt för på ett bra sätt. Nu ska jag bara försöka få ett plusgiro konto så det ser bra ut.

Kommer att börjar med ett vipsystem nu för klaner.se som då användarna kommer få ett par olika möjligheter att betala för. Tror att jag kommer att få en del att funka tills jag kommer hem efter resan.

Är laddad inför resan dessvärre kommer inte min bror och hans kompis följa med då min bror har fått ett hål i lungan. Hade de inte upptäckt det innan resan så hade det kunnat resultera i döden för honom då lungan hade tryckts ihop ännu mera under flygresan. Nu får han vara kvar hemma och ska in på operation imorgon.

Inga kommentarer: